بازاریابی شبکه ای چیست؟
 
Jansu Network Marketing
بازاریابی شبکه ای به شماره مجوز 0427749506

 

بازاریابی شبکه ای چیست؟

 

 

نگاهی اجمالی به تجارت نت ورک مارکتینگ در ایران

بازاریابی و فروش شبکه ای دارای تعاریف و تعابیر تقریبا" گوناگونی، اما نزدیک به یکدیگر است که همه آنها به یک مسیر ختم می شوند :
تعریف :
رساندن محصول به شکل مستقیم و حذف واسطه های رایج، به مصرف کننده واقعی توسط زنجیره ای از افراد به عنوان بازاریاب با در نظر گرفتن کیفیت و کمیت مناسب کالا و یا محصول را بازاریابی شبکه ای می گوییم

شناخت :
از بازاریابی شبکه ای امروزه بعنوان یکی از الگوهای کسب و کار و کارآفرینی یاد می شود. چرا که در صورتیکه روند اجرایی این تجارت به شکل صحیح و اصولی و با دیدگاه مدیریت تخصصی پیگیری و اجراء شود. نتیجه و خروجی آن یقینا" برابر با شاخصه های مبحث کارآفرینی خواهد بود و می توان نسبت به فراگیر شدن آن در هر زمان و مکانی نه تنها واهمه، بلکه اشتیاق داشت.
اما نکته ای که می توان به آن اشاره کرد اصلاح یک دیدگاه اشتباه نسبت به بازاریابی شبکه ای است که در بعضی از منابع، از این تجارت به عنوان صنعت یاد شده، که لازم است اشاره کنیم بازاریابی شبکه ای آنچنان که برآیند نامش گویاست: (روشی است از ایجاد زنجیره انسانی به جهت فروش مستقیم کالا)
و با فهوا و معنایی که کلمه صنعت در ذهن مخاطب ایچاد می کند کاملا" فاصله دارد

تاریخچه:
بعد از ورود این تجارت در دهه 70 به ایران، که متاسفانه با روشی نادرست و به دور از فرهنگ صحیح کاربری، رایج شد.
با پشت سر گذاشتن بیش از یک دهه کارکرد با فراز و فرودهای زیاد، به روش زیرزمینی، در اواسط سال 90 این روش بازاریابی و (فروش مستقیم) توانست مجوزهای لازم را به جهت فعالیت و ادامه حیات به شکل قانونمند و آشکار از وزارت محترم بازرگانی (صنعت و معدن و تجارت فعلی) دریافت کند.
که تا کنون حدود 13 شرکت موفق به دریافت این مجوز بعلاوه پروانه کسب از صنف محترم تجارت الکترونیک شده اند

هدف:
حال در این مقطع، شرکت جانسو با پیشینه ای ممتاز در عرصه تولید و تجارت بین الملل با بهره مندی از منابع انسانی متخصص در حوزه تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه ای، و دیگر ملزومات، درصدد پیشبرد این تجارت گام به این حیطه از فعالیهای اقتصادی نهاده که امیدوار است با استعانت از ایزد منان و همچنین یاری جستن از دیدگاه ها و نظرات و تجارب متخصصان امر بتواند روح تازه ای را در کالبد این تجارت بدمد

به امید موفقیت روز افزون
                                                                                                                          جانسو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


بازاریابی شبکه ای جانسو
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Jansu Network Marketing و آدرس jansu-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 1521
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1